ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

عرضه تجاری Oculus Rift ممکن است امسال نباشد

اخبار ساعت های هوشمند | چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ق.ظ | ۰ نظر

مطمئنا واقعیت مجازی یک موضوع داغ بین بازی کن ها و برنامه نویسان است و آنها مشتاقانه منتظر هستند Oculus Rift خود را بگیرند.اما خبر بد برا آنها این است که ممکن است امسال این تجربه شیرین را از دست بدهند و عرضه تجاری این محصول امسال نباشد.این خبر بر مبنای پیامی در صفحه Q1 فیسبوک شرکت است که از تاخیراحتمالی خبر می دهد."ما هیچ برنامه خاصی از Oculus برای سال 2015 عرضه نمیکنیم . ..... برنامه Oculus  در حال توسعه بزرگی است و هنوز خیلی زود است که درباره ی عرضه جهانی آن حرف بزنیم."

اینطور که بنظر می رسد شرکت هنوز در حال توسعه برنامه نویسی آن است و احتمالا نسخه مشتری پسند این محصول سال آینده عرضه شود.البته این خبر با پیام قبلی آن در صفحه فیسبوک CFO شرکت که از عرضه محصول در سال خبر می داد مقایرت دارد.

البته شایعات تعویق از یک ماه قبل شروع شده بود.برای کسانی که نمیتوانند صبر کنن پیشنهاد جایگزین های متعددی مانند محصول جدید HTC Vive میکنیم . با این حال انتخاب بین HTC و Valve مشکل دیگری است.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی