ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

بند استیل ضد خش به قیمت ۴۹ دلاری برای اپل واچ

اخبار ساعت های هوشمند | پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۲ ق.ظ | ۱ نظر

با توجه به اینکه اغلب گجت‌های تولید شده توسط اپل قیمت بالایی دارند، لوازم جانبی تولیدشده توسط این کمپانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما کمپانی هایپر دستبندی را برای اپل واچ از جنس خود ساعت با قیمت ۴۹ دلار عرضه کرده که در کیک استارتر با استقبال بسیار بالایی روبرو شده است.

کمپانی هایپر بندی را از استیل ضد زنگ برای اپل واچ طراحی و تولید کرده که قیمت آن در مقایسه با نسخه‌‌ی اصلی بند استیل تولید شده توسط اپل برای استفاده در اپل واچ‌ها کمتر است. اپل بند خود را که از استیل ضد زنگ تهیه شده با قیمت ۴۴۹ دلار عرضه می‌کند، در حالی که محصول تولید شده توسط هایپر ۴۹ دلار قیمت دارد.

HyperLinkInt

هایپر اعلام کرده که کیفیت محصول تولید شده توسط این کمپانی تفاوتی با آنچه که اپل ارائه می‌کند، ندارد. براساس اطلاعات ارائه شده، در بند موسوم به هایپرلینک از استیل ضد زنگ 316L استفاده شده است. اپل از این ماده برای ساخت بدنه‌ی اصلی ساعت خود و بند ۴۴۹ دلاری بهره برده است، از این‌رو نمی‌توان تفاوتی را از نظر جنس بند‌ها قائل شد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که هایپرلینک ضد آب و ضد خش نیز هست.

مقاومت استیل 316L بسیار بالا است و هماهنگی خاصی میان آن و نسخه‌ی استیل اپل واچ وجود دارد. البته این موضوع باعث نمی‌شود تا از هایپرلینک در ساعت‌های نسخه‌ی اسپورت استفاده نکنیم.

این پروژه موفق شده تا بیش از یک ماه مانده به پایان کمپین خود در کیک استارتر به هدف خود رسیده و بیش از ۱۹۲٫۰۰۰ دلار سرمایه جذب کند.


منبع

  • اخبار ساعت های هوشمند

نظرات  (۱)

اپل واچ بهترینه ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی