ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

اپل واچ رابا این ویدیوها بیشتر بشناسید و زمان آغاز فروش اپل واچ

اخبار ساعت های هوشمند | پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ق.ظ | ۰ نظر

اپل واچ رابا این ویدیوها بیشتر بشناسید

جمعه آینده زمان آغاز پیش فروش اپل واچ است و اگراین محصول چشم شما را گرفته است می توانید با این ویدو ها با آن بیشتر آشنا شوید.اپل اخیرا چند ویدیو آموزشی عرضه کرده که خیلی خوب بعضی از ویژگی های اپل واچ را نشان می دهد.

بنا به سایت اپل ویدیو های بیشتری نیز در راه است.در کل11 ویدیو عرضه خواهد شد.برای ویدیو های در حال انتظار کلمه "Coming soon" گذاشته شده است.فیلم های اولیه ویژگی هایی مانند پیام رسانی ، انواع شکل های مختلف و صفحه لمسی دیجتالی اپل واچ را نشان می دهد.

ویدو های دیگر ویژگی های تماس صوتی گوشی، کنترل موزیک،استفاده از Siri(منشی صوتی)،استفاده ساعت به عنوان وسیله ورزشی و صد البته سیستم پرداخت اپل.همچنین اپل تایید کرده که یک سیستم رزرو و خرید آنلاین برای ساعت راه اندازی خواهد کرد.

هنوزمعلوم نشده که به این معنی است که کاربران می توانند به مغازه بروند و هزینه را با ساعت خود پرداخت کنند یا نه؟مشخص نیست که این یک سیستم انحصاری خواهد بود و هنوز شایعات زیادی برای این سیستم هست.اما این چیزی نیست که خریداران بالقوه اپل واچ از آن به این راحتی ها بگذرند.


با تشکر از سید جعفر حسینی بابت ترجمه

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی