ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

تیم کوک : بیش از 1000 اپلیکشن برای اپل واچ تایید شده است. + 50درصد تخفیف اپل واچ

اخبار ساعت های هوشمند | پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

با توجه به این که ساعت و گوشی های هوشمند در سایز و ساختار یکی نیستند یقینا خیلی از اپلیکشن ها هستند که ممکن است در ساعت ها کار نکنند و بلعکس آن.اگر تمایل به خرید اپل واچ دارید و میخواهید بدانید که اپلیکیشن زیادی دارد یا نه؟خوش شانس هستید.

با توجه از یک پیام (گرفته شده از 9to5Mac)تیم کوک به کارمندان اپل اعلام کرده است:بیش از 1000 اپلیکیشن برای اپل واچ تایید شده است.البته معلوم نیس که آیا تمام اینا باقی می مانند یا نه؟ولی حداقل تمایل برنامه نویسان به کار بروی اپل واچ را نشان می دهد.

متن پیام این است:"بیش از هزار اپلیکیشن است که فقط در چهار روز هفته قبل تایید شده و اپل استور در حال تایید آنهاست و آمار پیام ارسالی همچنان در حال افزایش است."


بنظر می رسد که کارکنان اپل برای پروژه اپل واچ کار سختی دارند که آن را به یک واقعیت خوب تبدیل کنند . تیم کوک همچنین وعده تخفیف ویژه برای کارکنان خود را داده است.

تخیفیف 50 در صدی ویژه برای اپل واچ و اپل واچ اسپورت داده است. همچنین برای کسانی که مدل های گران تر آن یک تخیفیف 550 دلاری در نظر گرفته شده است کم هست ولی از هیچی بهتر است.این محصول از 24 آپریل و برای پیش فروش آنلاین از 10 آپریل آغاز می شود.



با تشکر از سید جعفر حسین بابت ترجمه

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی