ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

پبل فکر میکند که سامسونگ و اپل برای ساعت های هوشمند خود زیادی خرج میکنند

اخبار ساعت های هوشمند | جمعه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

یکی از اساسی ترین تفاوت ها بین یک ساعت معمولی و ساعت هوشمند بغیر از نمای زمان  امکانات ساعت هوشمند مانند دریافت اعلانات و تماس ها  و جواب دادن به آنها و کنترل پخش موسیقی و ... است.اگرچه این درست است که سامسونگ و اپل و امثال این شرکت ها برایی شکست یکدیگر از د آن بگذرند؟


جواب پبل که بله است . اخیرا سنخگوی شرکت پبل Monica Isla گفته است که سامسونگ و اپل خیلی بیش از آن که نیاز است ساعت های هوشمند خود را پیچیده و گران کرده اند.ب] «به نقل ازIsia : " من فکر میکننم که آنها (سامسونگ و اپل ) خیلی از این حد گذشته اند که واقعا مردم میخواهند چیکار کنند.

او اضافه کرد که :" ما از حد یک ساعت خارج نشدیم . بنظر من خیلی از مردم فراموش کرده اند آنها یک ساعت هستند ، تلفن نیستند گجت هم نیستند فقط یک ساعت و مهمترین چیز برای یک ساعت نشان دادن زمان است." . بنظر می رسد که Monica Isla به نکته خوبی از هدف از ساعت های هوشمند اشاره کرد،از این ها بگذریم ساعت این است که زمان را به ما بگوید بقیه ویژگی ها به عنوان امکانات در کنار آن هستند . آخر روز هنوز گوشیهایمان در کنارمان هستند وقتی حرف کار های پیچیده تری در میان باشد.


با تشکر از سید جعفر حسینی بابت ترجمه مطلب



منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی