ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت های هوشمند سونی برای مهندسین هواپیمایی ویرجین

اخبار ساعت های هوشمند | دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

ساعت های هوشمند سونی برای مهندسین هواپیمایی ویرجین

virgin-atlantic-sony-glasses

مهندسین شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک تلاش دارند تا با کمک گرفتن از تجهیزات پوشیدنی سونی در کنار سایر محصولات هوشمند این شرکت در حین انجام مأموریت های خود ارتباط با یکدیگر را حفظ کنند و با افزایش میزان تعامل با یکدیگر در زمان سرویس های این هواپیمایی صرفه جویی نموده و از حضور آنها در زمان انجام این بررسی ها مطمئن شوند.

virgin-atlantic-featured-e053607ff158f1a3eac8a02d58024902

این ارتباط با کمک ساعت های هوشمند برقرار خواهند شد و با استفاده از عینک های هوشمند سونی نیز از مراحل کار فیلمبرداری خواهد شد تا بتوان از آن برای بررسی نهایی استفاده کرد. مدیر بازاریابی سونی نیز از اینکه آنها توانسته اند برای محصولات هوشمند این شرکت کاربری جدید و مفیدی بیابند بسیار خرسند بود و در این رابطه گفت که شرکت های پیشگام در استفاده از تجهیزات پوشیدنی هوشمند خواهند توانست تا مصارف جدیدی برای اینگونه دستگاه ها معرفی نمایند تا آینده را متحول سازند و سونی نیز از اینرو بجهت همکاری با هواپیمایی ویرجین بسیار خوشنود است.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی