ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

نگاه کردن بیش از ۱۰ ثانیه به صفحه نمایش اپل واچ ممنوع!

اخبار ساعت های هوشمند | دوشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

شاید تیتر این مطلب برایتان عجیب باشد اما واقعی است! درست است که کاربران عادی و طرفداران اپل، هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات و قابلیت‌های اپل واچ ندارند اما، کمپانی اپل برای اینکه توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ها بتوانند برای این ساعت نرم‌افزار طراحی کنند، درباره ی برخی نکات اپل واچ با آن‌ها صحبت کرده است که آن‌ها بتوانند نرم‌افزار های بهینه و بدون مشکلی برای این ساعت طراحی کنند. با ترنجی در ادامه ی مطلب همراه باشید.


اپل برای طراحان نرم‌افزار های اپل واچ قوانینی را در نظر گرفته است که یکی از عجیب ترین قوانین آن به بیرون درز کرده است. موضوع این قانون این است که نرم‌افزار ها باید به نحوی طراحی شوند که کاربر ساعت نهایتاً از آن ۱۰ ثانیه استفاده کند و استفاده ی بیش از ۱۰ ثانیه از آن نرم‌افزار جزو نکات منفی برای آن نرم‌افزار به حساب می‌آید.

دلیل این قانون عجیب نیز کاملاً مشخص است. شارژدهی باتری! پیش از این گفته شد که شارژ دهی اپل واچ نیز همانند دیگر ساعت‌های هوشمند است و نباید از آن انتظار داشت که نسبت به دیگر رقبا باتری بسیار قوی تری داشته باشد. اما اپل طرح هایی مد نظر دارد که با استفاده از آن‌ها بتواند مدت زمان اندکی به شارژدهی باتری اضافه کند.

حال با انبوهی از سؤالات مواجه می‌شویم. چگونه می‌توان تنها 10 ثانیه از یک نرم‌افزار استفاده کرد؟ به عنوان مثال در ارسال پیامک و یا نوشتن یاد آوری برای روز های بعد باید چه کرد؟ باید منتظر ماند و دید که آیا این خبر شایعه بوده است و یا اینکه مفهوم دیگری داشته است. چون در بسیاری از نرم‌افزار ها استفاده ی زیر ۱۰ ثانیه از آن امری ناممکن به حساب می‌آید.

نظر شما چیست؟ آیا افزایش عمر باتری ساعت هوشمند به هر قیمتی کار درستی است؟ بخش نظرات با شما!


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی