ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

اپل واچ استاندارد IPX7 خواهد داشت

اخبار ساعت های هوشمند | يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

جزئیات زیادی از رونمایی اپل واچ مشخص شد.برنامه ها چگونه کار می کنند ، قیمت ها چقدر است؟آنها همچنین یک سوال که خیلی از کاربران داشتند این بود آیا اپل واچ مثل بقیه ساعت ها است و یا ضد رطوبت است؟

خوشبختانه جواب بله است . اپل تایید کرده است استاندارد ساعت استاندارد IPX7 داردو در برابر ورود آب تا عمق 1 متر و به مدت 30 دقیقه مقاوم است. پس به این معنی است که شما دستتاان را بشوید یا زیر باران باشید و یا اگر با ساعت دوش بگیرید مشکلی پیش نمی آید.

البته اپل پیشنهاد کرده است عرق به ساعت نرسد در نتیجه استفاده از ساعت در شنا ، سنا و جکوزی ممکن است ساعت را خراب کند.به گزارش اپل کاربران می توانند از اپل واچ در طول تمرین ، زیر باران  باشید و اگر دستتان را میشوید استفاده کنند اما عرق کردن پیشنهاد نمی شود.

انتظار داریم که اپل برای کسانی که از ساعت برای انواع تناسب اندام استفاده می کنند برنامه ای داشته باشند.پیش فروش ها از 24 آوریل و قیمت ها از 350 دلار برای مدل های اسپورت   تا لوکس ترین مدل های آن که بالای 10000  دلار است شروع می شود.



منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی