ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

تماشا کنید: ساعت هوشمند و لوکس «هوآوی واچ»

اخبار ساعت های هوشمند | جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر
هوآوی واچ هوآوی واچ

با گذشت لحظات و نزدیک شدن به کنگره جهانی موبایل، بازار شایعات و ویدئوهای منتشر شده داغ‌تر می‌شود. امروز تصویر تبلیغاتی از ساعت هوشمند و لوکس هوآوی فاش شد، این تبلیغ حاکی از آن است که ساعت هوآوی به دلیل طراحی کلاسیک و بی‌عیب و نقص خود ماندگار خواهد بود؛ حال این کمپانی ویدئویی از این محصول زیبا را منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد هوآوی تحمل چندانی تا معرفی محصولات جدید خود مانند گجت‌های پوشیدنی در کنگره جهانی موبایل ندارد؛ اگرچه به نظر می‌رسد این کمپانی برنامه‌های خود را تا اعلام نشدن یک رویداد مطبوعاتی در روز یکم مارس، منتشر نکند، اما با این حال ویدئویی از محصول بی‌نظیر خود ارائه کرده که در آن از اولین گجت پوشیدنی خود که مجهز به اندروید ور است، به نمایش گذاشته است. ساعت هوشمند این کمپانی که «هوآوی واچ» نام دارد، در عین سادگی طراحی زیبایی نیز دارد.

هوآوی در این ویدئو به انتشار جزئیات ساعت لوکس خود نپرداخته است، اما کاملا واضح است که با این ویدئو، سعی در نشان دادن محصولی خارق‌العاده را دارد. ساعت لوکس هوآوی با صفحه نمایش دوار، بند‌های چرمی و فلزی و با ظاهری مجلل ارائه شده است. قطعا این گجت، یکی از بهترین ساعت‌هایی است که تا به حال معرفی شده است؛ هنوز اطلاعات دقیق از این محصول در دسترس نیست و ممکن است تا چند ساعت دیگر هوآوی با قابلیت‌های خارق‌العاده‌ی این محصول، تمامی طرفداران و کاربران خود را شگفت زده کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی