ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

اپل برنامه نویسان را دعوت به آزمایش اپکلیکش بر روی اپل واچ کرد

اخبار ساعت های هوشمند | دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

با اینکه اپل واچ سال پیش رونمایی شد ولی کسی هنوز از نزدیک آن را ندیده است.اما احتمالا امروز چند برنامه نویس بزرگ اپلیکشن خود را روی آن تست کنند.

به گزارش Bloomberg چند برنامه نویس بزرگ را برای تست اپلیکشن های خود روی اپل واچ انتخاب می کند.شرکت هایی مانند BWM  و فیسبوک و United Continental Holdings.

برنامه سازان برنامه  هایشان را روی شبیهه ساز اجرا می می کنند به امید اینکه بتوانند دستی در آینده اپل واچ داشته باشند اما اپل به آنها اجازه می دهد که این اپلیکشن ها را تا قبل از روز عرضه روی خود اپل واچ تست کنند.


البته هنوز پنهان کاری اپل هنوز زیاد است و بازدید شرکت ها طبق نظارت های شدید صورت می گیرد که شامل : تعهد نامه عدم افشا ، عدم دسترسی به اینترنت در محل تست , عدم اجازه اتصال هیچ گونه لوازم جانبی . برنامه نویسان باید منبع نرم افزار با هارد درایو به مرکز اپل واچ ببرند و این اطلاعات دیگر از این مرکز خارج نمی شود.

این سخت گیری برای اپل جدید نیست تقریبا اپل قبل از عرضه هر محصول این شرایط را اعمال می کند و به جز اطلاعاتی جزئی و ولی مطمئن چیز دیگری را به عموم نشان نمی دهد.



منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی