ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

اگر به ماه اکتبر برگردیم مدل چینی، ساعت هوشمند اپل واچ را تبیلغ کرد. واقعا تعجب آور نیست اپل در تبیلغاتش گفته است که این یک ساعت برای همه است . در تبیلغاتی که اپل در مجله Vogue Paris انجام داده است آنرا انقلاب کوچک خوانده است.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که این یک اسمارت واچ برای مد است. این برای کمک به فروش بیشتر این اسمارت واچ است. این شرکت همچنین مکانی برای نمایش این اسمارت واچ در اپل استور تدارک دیده است که شبیه نمایشگاه جواهرات است. و خریداران می توانند نسخه های گران قیمت این ساعت هوشمند را در نمایشگاه نگاه کنند.

در نسخه ماه مارس مجله آمریکایی Vogue 12 صفحه از تبیلغات های این مجله به اپل واچ اختصاص پیدا کرده است. این صفحات شامل عکس های کلوزآپ از اپل واچ است . برخی از تصاویر در اندازه واقعی است تا خریداران آنرا با مچ دستشان ست کنند.

در این آگهی ها نسخه های مختلف از اپل واچ هست از مدل با بند پلاستیکی و مدل بند فلزی تا مدل بدنه طلایی این ساعت هوشمند. در نسخه دیجیتالی این مجله می توانید اپل واچ را به صورت 360 درجه ببینید.

که در اینتساگرام هم توسط اکانت poppyorjewelry منتشر شده است. ما قبلا گفته بودیم که اپل واچ در تاریخ 9 دسامبر در سان فرانسیسکو به بازار می آید.

تا آن موقع باید منتظر قیمت این اسمارت واچ باشیم


باهم تصاویری را از این مجله ها می بینیم









منبع


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی