ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

تماشا کنید: اولین ویدئوی تبلیغاتی ساعت هوشمند ال‌جی Watch Urbane

اخبار ساعت های هوشمند | سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ | ۱ نظر

ال‌جی اواخر بهمن‌ماه ساعت هوشمند Watch Urbane خود را به عنوان اولین ساعت فلزی این شرکت معرفی کرد. حالا نوبت به اولین ویدئوی تبلیغاتی این ساعت رسیده تا ساعت لوکس و زیبای ال‌جی را به صورت زنده به نمایش بگذارد.


نمی‌توان انکار کرد که Watch Urbane نه تنها زیباترین ساعت هوشمند ال‌جی بلکه یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین ساعت‌های هوشمند دنیاست. کیفیت ساخت بالا، صفحه‌نمایش گرد و رنگ‌های جذاب این ساعت هوشمند را مانند موتو ۳۶۰ به یک ساعت هوشمند لایق مچ دست شما تبدیل کرده است که شبیه به یک کامپیوتر کوچک بر روی مچ دست شما نخواهد بود.

Watch Urbane با بدنه استیل ضد زنگ در دورنگ طلایی و نقره‌ای حالا هم برای بانوان و هم آقایان مناسب است و ظاهر آن نیز به جای حالت تمام اسپورت G Watch R حالا به یک ساعت لوکس تغییر کرده است. بند ساعت نیز چرمی و مناسب است اما اگر قصد تعویض آن را داشته باشید می‌توانید هر بند ساعت استاندارد ۲۲ میلی‌متری را جایگزین آن کنید.

LG-Watch-Urban



لینک ویدئو

مشخصات ساعت جدید ال‌جی بدون تغییر باقی مانده است؛ صفحه‌نمایش ۱.۳ اینچی با وضوح ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل با فناوری P-OLED، چیپست اسنپ‌دراگون ۴۰۰، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۱۲ مگابایت رم و حسگر ضربان قلب مشخصات روتین یک ساعت Android Wear اینجا هم دقیقاً تکرار شده‌اند.


منبع

نظرات  (۱)

  • محمد ریاضت
  • سلام وبلاگ بسیار جالبی دارید آیا تمایل به تبادل لینک دارید ؟
    پاسخ:
    نه متاسفانه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی