ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

آیا ساعت هوشمند مایکروسافت به زودی عرضه می شود؟

اخبار ساعت های هوشمند | يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

مایکروسافت در این هفته از ساعت هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. البته اگر گزارش روز یکشنبه درست باشد! مانند بسیاری از ساعت های هوشمند امروزی، این ساعت قادر است ضریان قلب شما انداه گیری کند. با ترنجی همراه باشید!بر خلاف ساعت های هوشمند دیگر ساعت هوشمند مایکروسافت دارای باتری بزرگتری است که می تواند تا دو روز به شما شارژ دهد. این ساعت می تواند با سیستم عامل های #اندروید و iOS# و صدالبته #ویندوزفون سینک یا همگام سازی کند. ساتیا نادلا مدیر عامل شرکت می خواهد، محصولاتش با همه سیستم عامل ها سازگار باشد.
با توجه به اینکه درصد کمی از سهم بازار گوشی های هوشمند متعلق به #ویندوزفون است، نادلا نیاز به حمایت دیگر سیستم عامل ها دارد تا بتواند بر فروش بیشتر ساعت هوشمند خود بیفزاید.

smartwa

بر خلاف #اپل که عرضه ساعت هوشمندش را تا سال 2015 به تعویق انداخت، مایکروسافت عرضه آن را به جلو انداخته تا در تعطیلات 2014 به فروش برساند.

اوایل سال جاری بود مشخص شد که #مایکروسافت پتنتی متفاوت از یک ساعت هوشمند ثبت کرد. این ساعت دارای بدنه ای قابل جداسازی است که می توانید آن را به کمربند خود نیز متصل کنید. همچنین بدنه، قابلیت اتصال به داک جهت شارژر شدن را دارد. پتنت دیگری نیز برای گروه الکترونیکی ثبت شد. این گروه دارای صفحه نمایشی در زیر خود دارند. هنوز اطلاعات دقیقی از این گجت ها در دسترس نیست. ولی ظاهراً مایکروسافت به گجتی متفاوت می اندیشد.



منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی