ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ال‌جی G Watch R؛ ستاره بی‌بدیل صحنه‌ها

اخبار ساعت های هوشمند | چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ق.ظ | ۰ نظر

از زمانی که ال‌جی G Watch R در IFA 2014 معرفی شد، بسیار مورد تحسین رسانه‌های فناوری سراسر جهان قرار گرفت. این دستگاه نشان واضحی است که ال‌جی به هدف خود برای کسب عنوان پیشگامی جهان در بازار پوشیدنی‌ها یک گام نزدیک‌تر شده است.

اولین ساعت هوشمند که واقعاً شبیه یک ساعت مچی است ال‌جی G Watch R نام دارد که از اولین نمایشگر کاملاً مدور P-OLED در دنیا برخوردار است.

صفحه گرد ۱٫۳ اینچ ۱۰۰ درصد فضای صفحه ساعت را اشغال می‌کند و زیباترین، هوشمندترین و جذاب‌ترین محصول بازار شناخته می‌شود که خیلی‌ها منتظرش بودند. ال‌جی G Watch R با پردازنده ۴۰۰ هرتز Snapdragon، ۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۱۲ مگابایت RAM و باتری بادوام ۴۱۰ میلی‌آمپر در میان ساعت‌های هوشمند جدیدی که در IFA معرفی شدند می‌درخشید.

این مدل با طراحی خیره‌کننده و زیبا شبیه یک ساعت کلاسیک است. استحکام و سبک استیل ضدزنگ آن و تأییدیه IP67 برای مقاومت این محصول تا عمق یک متر در آب (به مدت ۳۰ دقیقه) از دیگر امکانات ویژه آن است.

همچنین، ال‌جی G Watch R بند چرمی مرغوب ۲۲ میلی‌متری دارد که طراحی کلاسیک ال‌جی را پررنگ‌تر می‌کند و برای راحتی بیشتر کاربر ارائه شده است. این محصول در سه ماه چهارم امسال در بازارهای اصلی عرضه خواهد شد.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی