ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند Meta M1 با قیمت ۱۴۹ دلار معرفی شد

اخبار ساعت های هوشمند | سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

متا، کمپانی که توسط Fossil تاسیس شد، ساعت‌های هوشمند اختصاصی خود را تولید می‌کند. این کمپانی اخیرا ساعت Meta M1 خود را با کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری، به محصولی مقرون به صرفه تبدیل کرده است.


متا ام وان ابتدا با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسید اما حالا با کاهش ۱۰۰ دلاری روبرو شده و به نظر مقرون به صرفه‌تر شده است. این ساعت دارای گام‌شمار داخلی است و اطلاعات ورزشی شما را در حساب Misfit آپلود می‌کند. 

ساعت متا ام وان همچون دیگر گجت‌های پوشیدنی قادر است تا وضعیت خواب شما را مانیتور کرده و اطلاعات کاملی را در این باره در اختیارتان قرار دهد. متا ام وان از طریق اپلیکیشنی به نام Meta Manager به اندروید و iOS متصل می‌شود. هنوز اطلاعات درستی در باره‌ی اکوسیستم این ساعت و سیستم‌عاملی که از آن استفاده شده وجود ندارد اما پشتیبانی از iOS نشان می‌دهد که با یک ساعت اندرویدی روبرو نیستیم.

ساعت هوشمند Meta M1 حدود ۳۰۳ گرم وزن دارد و ابعاد آن به همراه بند به ۲۵۴ میلی‌متر می‌رسد. این ساعت ضد آب است و ابعاد صفحه‌نمایش آن ۲۳.۴۴ در ۲۳.۴۴ میلی‌متر است. ساعت هوشمند متا ام وان از رزولوشن پایین ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل بهره می‌برد و طول عمر باتری آن ۵ تا ۷ روز اعلام شده است. این ساعت از طریق بلوتوث نسخه‌ی ۴ به تلفن‌های هوشمند متصل می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی