ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند allerta inpulse

اخبار ساعت های هوشمند | سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

ساعت هوشمند allerta inpulse


سایت crackberry.com اولین بازدید خود از ساعت هوشمند allerta inpulse انجام می دهد . این ساعت هوشمند از طریق بلوتوث به گوشی بلک بری یا اندروید شما وصل می شود، وشما را مطمئن میسازد که فورا از تماس های دریافتی ، پیام ها و ایمیل ها مطلع سازد.زمانی که مخاطبان با شما تماس میگیرد گوشی یک سیگنال به ساعت میفرستد و ساعت با لرزش به شما اطلاع می دهد و با صفحه رنگی خود اطلاعات بیشتری را به شما نشان میدهد.

ساعت هوشمند allerta inpulse یک صفحه تمام رنگی 1.3 انچی با اندازه 96*128 ، یک میکروکنترلر ARM 7 با 52Hz  ،32kB حافظه آزاد برنامه و  8kB رم دارد.این ساعت یک باتری 150 میلی آمپر پلیمر لیتیومی دارد که با microUSB شارژ میشود .باتری 30 ساعت در حالت آماده استفاده و 7 ساعت در حالت استفاده کار می کند.

در حالت پیشفرض ساعت هوشمند allerta inpulse فقط اپلیکیشن اعلان دارد گرچه چندین اپلیکشن دیگر از جمله طرح ساعت ، آب و هوا و بازی ها برای دانلود در دسترس هستند و برای اطلاع یک توسعه دهنده برای ساختن  inpulse شخصی عرضه شده است.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی