ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

بررسی ویدیویی از اندروید ور (Android Wear) روی موتو 360

اخبار ساعت های هوشمند | شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

زارهای گجت‌های پوشیدنی روز به روز داغ‌تر می‌شود. یکی از مهم‌ترین بازیگران این بازار، گوگل با سیستم‌عامل اندروید ور (Android Wear)  است که بسیاری از ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند حال حاضر بازار نیز مبتنی بر همین سیستم‌عامل تولید شده‌اند. اگر مایل هستید با این سیستم‌عامل بیشتر آشنا شوید بررسی ویدئویی سایت زومیت را ببنید:

لینک آپارت 

اندروید ور با وجود کم سن و سال بودن، برای کمتر کسی ناشناخته است. حتی اگر شرکت‌هایی نظیر سونی، سامسونگ و ال‌جی با محصولات خود به تنهایی موجب مشهور شدن این پلتفرم نشده باشند، بازار گجت‌های هوشمند اکنون با تازه واردی مواجه است که بخش مهمی از آینده‌ی آن را شکل خواهد داد.

اگرچه محصولاتی نظیر ساعت‌های هوشمند هنوز چندان بالغ محسوب نمی‌شوند، اما تردیدی نیست که توجه همگان را به خود جلب کرده‌اند. اکنون کمتر کسی را خواهید یافت که با اشتیاق اخبار مربوط به این حوزه از گجت‌ها را دنبال نکند. سیستم‌عامل Android Wear، پاسخی است به این تب و تاب که ویژگی‌های بارز محصولات گوگل در تار و پود آن به خوبی قابل مشاهده است.

 اندروید ور با وجود اینکه تازه در شروع راه است و اولین نسخه‌ی آن عرضه شده اما نیازهای پایه‌ای کاربر را پوشش می‌دهد و از آنجایی که تولیدکنندگان از آن استقبال کرده‌اند و ابزارهای بسیاری مبتنی بر این سیستم‌عامل به فروش رفته است، توسعه دهندگان نرم‌افزاری نیز به شدت در حال ساخت اپلیکیشن‌های مختلف سازگار با آن هستند. اما اگر مایل هستید با این سیستم‌عامل بیشتر آشنا شوید، ویدیو اختصاصی زومیت از این سیستم‌عامل را تماشا کنید.


منبع

  • اخبار ساعت های هوشمند

Android Wear

android-wear-review

smartwatch

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی