ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

این ساعت هوشمند دستان شما را به صفحه لمسی تبدیل می کند

اخبار ساعت های هوشمند | شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ق.ظ | ۰ نظر

در گذشته شاید مد و قیمت زیاد بزرگترین مانع ورود به بازار اسمارت واچ بود ولی اکنون صفحه نمایش کوچک ساعت های هوشمند یکی از مشکلات آنهاست.  اندازه کوچک صفحه نمایش باعث تعامل کمتر با دستگاه می شود و کار با آن را سخت می کند. 

حتی هنگامی که رابط کاربری هم خوب باشم تنظیم کردن ساعت هوشمند و تایپ کردن با آن خیلی سخت و حتی ناممکن است. دکمه های ساعتهای هوشمند کوچک هستند چه می شد که آنها را از صفحه نمایش حذف کنیم . 

دکمه های پوست یک پروژه از دانشگاه Carnegie Mellon’sاست. بله درست است دکمه ها روی پوست شما نمایش داده شود. دکمه های پوست پروژه ای است که دکمه های ساعت هوشمند را از روی ساعت هوشمند به دست شما می آورد. تیم دانشگاه Carnegie Mellon’s در چهار دیود لیزری که در دو طرف دستگاه قرار دارد و آنها را به شکل آیکون  تبدیل کرده است. آیکون ها را بر روی پوست خود می بینید و به لطف سنسور مادون قرمز دریافت اطلاعات این ساعت هوشمند انجام می شود. 

دکمه های پوست فقط یک نمونه اولیه است . ولی تولید آن و به بازار فرستادن آن مانند یک دستگاه پوشیدنی در فیلم های تخیلی است . ما به هیچ وجه به این فناوری نزدیک نیستیم ولی این پروژه راه ما را صاف می کند 


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی