ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

صفحه‌کلید مایکروسافت برای ساعت‌های هوشمند Android Wear

اخبار ساعت های هوشمند | سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۶ ق.ظ | ۰ نظر

صفحه کلید لمسی مایکروسافت

مایکروسافت یک ماه پیش، نرم‌افزاری نوت برداری OneNote را برای ساعت‌های هوشمند با سیستم‌عامل Android Wear عرضه کرد و نشان داد که می‌خواهد در عرصهٔ ساعت‌های هوشمند فعالیت کند. اکنون این شرکت برای Android Wear یک صفحه‌کلید به نام Analog Keyboard ارائه کرده است که به کاربر امکان می‌دهد با کشیدن تک‌تک حروف بر روی صفحه، تایپ کند. با این نرم‌افزار که هنوز در مراحل آزمایشی است می‌توانید اعداد و کاراکترهای خاص مثل @ را نیز تایپ کنید ولی هنوز امکان تایپ حروف بزرگ وجود ندارد. گفته‌شده Analog Keyboard فعلاً فقط از ساعت‌های Samsung Gear Live و Moto 360 پشتیبانی می‌کند.

SMART WATCH

پیش‌ازاین صفحه‌کلید Minuum نیز برای Android Wear عرضه‌شد ولی به نظر نمی‌رسد کاربران ترجیح بدهند به‌جای دستورات صوتی از صفحه‌کلید بر روی صفحهٔ کوچک ساعت استفاده بکنند. گوگل نیز هنوز هیچ صفحه کلیدی برای Android Wear عرضه نکرده است.

ساعت هوشمند برای کارهای دم‌دستی مثل دیدن پیام‌ها و قرارهای ملاقات ایجادشده است تا کاربر احتیاج نداشته باشد برای هر کار کوچکی، گوشی موبایلش را از جیب یا کیفش دربیاورد و قفل صفحه‌اش را باز کند. اگر قرار باشد کاربر وقت بیشتری را برای کشیدن تک‌تک حروف بر روی صفحه بگذارد، ترجیح خواهد داد از گوشی برای این کار استفاده کند.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی