ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

اینفوگرافی تمسخرآمیز ASUS‌ برای ساعت اپل

اخبار ساعت های هوشمند | چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

در چند روزی که از معرفی ساعت ۱۰ هزار دلاری اپل می‌گذرد، مطالب زیادی در اینترنت منتشرشده که خرید این ساعت را به سخره می‌گیرند یا بیان می‌کنند که با ۱۰ هزار دلار چه کارهای بهتری می‌توان انجام داد. ASUS نیز از غافله عقب نمانده و تصویر تمسخرآمیزی در مورد ساعت اپل در صفحهٔ توییترش منتشر کرده است.

ساعت ASUS ZenWatch تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد و مثل دیگر ساعت‌های هوشمند نسبت به ساعت‌های اپل خیلی ارزان‌تر است. البته در این اینفوگرافی مستقیماً نامی از ساعت اپل برده نشده و به‌جای آن به سیب طلایی اشاره می‌کند.

androidpit-asus-zenwatch-apple-1watch-infographic

در این تصویر در جواب این سؤال که «سیب طلایی را بخرم؟» می‌گوید «آیا عقلت را از دست داده‌ای؟» اگر جواب مثبت بود می‌گوید «باشه، آیا یک عالمه پول داری که می‌خواهی دور بریزی؟» اگر جواب این سؤال نیز مثبت بود می‌پرسد «مطمئنی؟ وامی چیزی نداری پرداخت کنی؟» سپس می‌گوید «واقعاً که عقلت را از دست داده‌ای»

ساعت اپل در سه مدل Watch معمولی، Watch Sport و Watch Edition عرضه می‌شود. مدل اول دارای بدنهٔ فولاد ضدزنگ است و از ۵۵۰ دلار به بالا قیمت دارد. Watch Sport دارای بدنهٔ آلومینیوم آبکاری شده است و حداقل ۳۵۰ دلار قیمت دارد. Watch Edition نیز بدنه‌ای از جنس طلای ۱۸ عیار دارد و بین ۱۰ هزار تا ۱۷ هزار دلار قیمت‌گذاری شده است.

البته مقایسهٔ ساعت طلایی اپل با ZenWatch مقایسهٔ صحیحی نیست. اگر بخواهیم ZenWatch را با یک مدل از ساعت‌های اپل مقایسه کنیم، آن مدل Watch Sport یا Watch معمولی خواهد بود.

هم‌اکنون افرادی هستند که حاضرند ۱۰ هزار دلار برای ساعت‌های معمولی خیلی لوکس بپردازند. لذا این احتمال وجود دارد که اپل تعداد قابل قبولی Watch Edition بفروشد و پول زیادی از این طریق کسب کند.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی