ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

دکمه هوشمند Flic ابزاری که با یک فشار ساعت هوشمند خود را کنترل می کنید.

اخبار ساعت های هوشمند | پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر


در این چند وقت ابزارهای پوشیدنی کمی معرفی کرده ایم. اما Flic یکی از هوشمند ترین ابزارهایی پوشیدنی است که امروز معرفی می کنیم. این دکمه هوشمند می تواند ابزارهای هوشمند شما را کنترل کند. این دکمه هوشمند براحتی با فشار دادن کار می کند برای مثال اگر بخواهیم گوشی ما آلارم پخش کند این دکمه را نگه می داریم. و این دکنه صدای آلارم گوشی هوشمند شما را به صدا در می آورد.


دکمه هوشمند به شما کمک می کند که برای نجات خود صدای آژیر را به صدا در بیاورید. برای مثال برای ارسال پیغام کمک یا پیغام بخصوصی می توانید دو بار  به این دکمه هوشمند ضربه بزنید. شرکت تولید کننده این دکمه هوشمند گفته است می خواهد زندگی را با این دکمه راحت تر کند. 

شرکت Flic بزودی کیت توسعه دهنده گان را نیز عرضه می کند تا برنامه  نویسان اپلیکیشن های خود را برای این دکمه هوشمند بهینه کنند. این ابزار هوشمند از بلوتوث نسخه 4 و بالاتر پشتیبانی می کند. و با تلفن های هوشمند آندرویدی سازگار است در مورد ویندوز فون هنوز چیزی گفته نشده است. 

شما در مورد این ابزار هوشمند چه فکر می کنید؟

چه کاربردهایی برای این ابزار هوشمند می توانید تصور کنید؟





منبع

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی