ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

شایعه تولید ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه گرد

اخبار ساعت های هوشمند | چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

رقابت اسمارت واچ ها بسیار خشن شده است. موتورولا پارسال اسمارت واچ موتو 360 را تولید کرد ال جی دومین اسمارت واچ اندرویدی را تولید کرد و بعد از آن جی واچ آر را تولید کرد. سامسونگ هم اسمارت واچی تولید کرد که به شبکه 3g متصل می شد و مستقل از اسمارت فون ها بود. تمامی اسمارت واچ های سامسونگ یک شکل بودند.

به نظر می رسد که سامسونگ در صدد است که این روند را تغییر دهد.

خیلی از طرفداران سامسونگ هم دوست دارند که سامسونگ ساعت هوشمند با صفحه نمایش گرد تولید کند. حق با مشتری است چون بیشتر ساعت های کلاسیک هم با صفحه نمایش گرد بودند. و ساعتی با صفحه نمایش گرد بیشتر به دست می آید

به نظر می رسد که سامسونگ بالاخره این موضوع را می خواهد حل کند.

Sammobile گزارش داده است که سامسونگ در حال کار بر روی پروژه ای با کد SM-R720 است که یک اسمارت واچ است . و نام داخلی Orbis دارد.  چیز جالبی که وجود دارد این است که کد این دستگاه با کد اسمارت واچ های قبلی ساموسنگ متفاوت است .

تفاوت دیگر این اسمارت واچ  سیستم عامل آن است که احتمالا تازین است و مجهز به اندروید ویر نیست. 


تایزن سیستم عاملی است که در کل تلویزیون های هوشمند سامسونگ که در سال 2015 تولید شوند نصب می شود. این اسمارت واچ احتمالاً در سال 2015 منتشر شود.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی