ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

تصویر رندر شده موتو 360: ساعت هوشمند موتورولا در دو نسخه ارائه می‌شود

اخبار ساعت های هوشمند | جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۷ ق.ظ | ۰ نظر

اخیرا انتشار اخبار و اطلاعات متعدد در حاشیه‌ی نسل جدید ساعت‌هوشمند موتورولا یا همان موتو ۳۶۰ جدید افزایش یافته است. یکی از موارد مطرح شده عرضه‌ی این ساعت هوشمند در دو سایز مختلف بود که حال انتشار تصویر رندر از این ساعت هوشمند این موضوع را تایید می‌کند.


در هفته‌های اخیر تصاویر و اطلاعات متعددی در خصوص ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ موتورولا منتشر شده است که از جمله‌ی آن می‌توان به تصاویر منتشر شده از آن در کنار رویت این ساعت روی دست یکی از کارکنان لنوو اشاره کرد. یکی از مواردی که در خصوص نسل جدید موتو ۳۶۰ مطرح است، عرضه‌ی این ساعت هوشمند در دو سایز مختلف است که حال تصویر رندر منتشر شده از این گوشی هوشمند این موضوع را تایید می‌کند.

انتظار می‌رود موتورولا در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا که از اواخر هفته‌ی جاری در برلین برگزار می‌شود، به معرفی ساعت هوشمند بپردازد. همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، علاوه بر قرار داشتن موتو ۳۶۰ جدید در دو سایز مختلف، محل قرارگیری کلید سخت‌افزاری ساعت نیز از موقعیت ساعت سه به ساعت دو منتقل شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده نمونه‌ی کوچک‌تر موتو ۳۶۰ از باتری ۲۷۵ میلی آمپر ساعتی و نمونه‌ی بزرگ‌تر از یک باتری ۳۷۵ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

  • اخبار ساعت های هوشمند

moto-360-two-size

فروش مونو 360

قیمت موتو 360

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی