ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

تصاویر نسل دوم ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ شکار شده در خیابان!

اخبار ساعت های هوشمند | يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

در رویدادی که شرکت موتورولا به تازگی برگزار کرد از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی شد اما هیچ خبری از ساعت هوشمند دوست‌داشتنی این شرکت نبود. با این اوصاف آنچه مشخص است موتورولا برنامه‌ای به‌منظور عرضه نسخه جدیدی از ساعت هوشمند موتو 360 در نظر گرفته زیرا تاکنون تصاویر غیر رسمی زیادی از این محصول منتشر شده است.

همچنین این احتمال وجود دارد که این ساعت هوشمند در دو اندازه متفاوت به بازار عرضه شود. در جدیدترین تصاویر غیر رسمی، در روز جاری عکس‌هایی از این ساعت هوشمند بر روی مچ دست یک کاربر منتشر شده است. اگرچه ظاهر این ساعت هوشمند بی‌شباهت به نسخه‌های پیشین نیست اما با توجه به جانمایی دکمه‌های آن به‌نظر می‌رسد شاهد تصاویری از نسل جدید موتو 360 شرکت موتورولا هستیم.

این تصاویر آن‌طور که ناشر آن عنوان کرده از اطراف شیکاگو یعنی منطقه‌ای که مقر اصلی موتورولا در آمریکا قراردارد منتشر شده است و از همین رو این احتمال وجود دارد که این ساعت هوشمند بر روی دست یکی از کارکنان این شرکت قرارگرفته باشد.moto 360_1

از سوی دیگر به‌نظر می‌رسد موتورولا در زمینه شخصی‌سازی نسل جدید ساعت هوشمند خود نیز نهایت تلاش را به عمل آورده است زیرا در تصاویر منتشر شده شاهد دو نسخه متفاوت از موتو 360 جدید یکی با بند تمام رنگ سیاه چرمی و دیگری با ظاهری متفاوت هستیم.

با توجه به احتمال آزمایش این ساعت‌ هوشمند ممکن است به زودی شاهد معرفی جدیدی از محصولات موتورولا باشیم.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی