ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

آپدیت بزرگ Android Wear با صفحه‌ساعت تعاملی و امکان ترجمه مکالمات از راه رسید

اخبار ساعت های هوشمند | يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

امروز گوگل سومین آپدیت بزرگ سیستم‌عامل پوشیدنی ساعت‌های هوشمند خود Android Wear v1.3 را عرضه کرد. در نسخه جدید صفحه‌ساعت‌ها تعاملی شده و Google Translate نیز به روی مچ شما خواهد آمد.

بزرگترین تغییر در نسخه جدید اندروید وِر API جدید صفحه‌ساعت یا همان Watch Face تعاملی (Interactive) است که توسعه‌دهندگان می‌توانند با آن صفحه‌ساعت‌های کاربردی بسازند. به طور مثال صفحه‌ساعت Bits که در تصویر روبرو می‌بینید علاوه بر نمایش اطلاعات مختلف با لمس روی هر کدام قادر است تا جزئیات بیشتری از اعلان را نیز در جلوی چشمانتان بگذارد. برای دیدن آب‌وهوا روی آیکن آن و برای دیدن قدم‌ها هم روی آیکن مربوط به آن لمس می‌کنید.
در آپدیت جدید همچنین حتی اگر Google Translate بر روی گوشی شما نصب نباشد قادر خواهید بود تا از این سرویس روی ساعت خود استفاده کنید. کافیست با ساعت صحبت کنید تا ترجمه مقابل چشمانتان به نمایش در بیاید. این سرویس برای افرادی که به سفرهای خارج از کشور می‌روند می‌تواند بسیار مفید باشد. گوگل در بلاگ رسمی خود درباره این ویژگی این‌گونه نوشته است:

مچ خود را بچرخانید تا ترجمه را به دوستتان نشان دهید. وقتی آن‌ها در زبان خودشان به شما پاسخ دادند مچ خود را دوباره به عقب بچرخانید تا ترجمه صحبت‌های او برای شما نمایش داده شود. سرویس ترجمه گوگل به صورت خودکار زبان‌ها را تشخیص خواهد داد و وقتی دکمه شروع مکالمه را فشار می‌دهید تنها نیاز است که به صورت عادی با دوستتان صحبت کنید.

Android-Wear-1.3-app

به گفته گوگل این آپدیت در هفته‌های آینده برای تمامی ساعت‌های هوشمند اندرویدی عرضه خواهد شد اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست. همچنین تأیید شده است که پشتیبانی از وای‌فای سرانجام با این آپدیت برای ساعت هوشمند G Watch R ال‌جی از راه خواهد رسید. صفحه‌ساعت‌های تعاملی جذاب این نسخه از اندروید وِر را می‌توانید از این لینک ببینید.



منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی