ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

دستبند هوشمند جدید سونی SmartBand 2 با حسگر ضربان قلب معرفی شد

اخبار ساعت های هوشمند | جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

دستبند هوشمند SmartBand سونی به عنوان یک دستبند هوشمند ارزان‌قیمت و کارا از استقبال خوبی برخوردار شد و حالا سونی نسخه دوم این دستبند را با حسگر ضربان قلب معرفی کرده است.

دستبند SmartBand 2 به عنوان یک دستبند هوشمند برای افرادی که به ساعت‌های هوشمند و امکانات بیش از حد نیاز ندارند گجتی مناسب محسوب می‌شود. نسخه جدید این دستبند با حسگر ضربان قلب قادر است همچنین اطلاعات سلامتی شما را نیز ذخیره کرده و برای ورزشکاران مناسب‌تر از قبل باشد. این دستبند تقریباً درست شبیه به نسل قبلی آن بوده اما طریقه بستن آن کمی تغییر کرده است.

Sony-SmartBand-2-sports

این دستبند برخلاف SmartBand Talk دارای صفحه‌نمایش نیست و نمی‌توانید با آن به تماس‌ها پاسخ دهید. اطلاعات دستبند مستقیماً به اپلیکیشن اندرویدی و یا iOS منتقل می‌شود و در اپلیکیشن Lifelog قادر خواهید بود اطلاعاتی همچون مسافت طی شده، قدم‌ها، فعالیت‌های روزانه و … را مشاهده کنید. علاوه بر آن این دستبند با یک قدم‌شمار دقیق عرضه شده که نسبت به رقبا بهتر عمل می‌کند و طراحی راحت آن طوری است که می‌توانید آن را 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته بر دست داشته باشید.

SmartBand-2-white

این دستبند می‌تواند برای اعلان‌های مختلف بلرزد و شما را آگاه کند و همچنین با تعیین یک بازه زمانی برای بیدار شدن وقتی خواب شما سبک‌تر است به آرامی شما را از خواب بیدار کند. از سایر قابلیت‌های این دستبند هوشمند می‌توان به کنترل آهنگ گوشی، استفاده به عنوان ریموت شاتر دوربین گوشی و همچنین استاندارد ضدآب و گردوغبار اشاره کرد. به ادعای سونی عمر شارژ این دستگاه دو روز است که نسبت به نسل قبلی کمتر است.

Sony-SmartBand-2-blue

SmartBand 2 قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و آبی و با قیمت 119 یورو (132 دلار) ماه آینده عرضه شود.



منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی