ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند


کاربرانی که بین سال‌های 2012 تا 2015 محصول Nike+ FuelBand را خریداری کرده‌اند اکنون می‌توانند از غرامتی هرچند ناچیز بهره‌مند شوند.

نایکی این شرکت حاضر در بازار محصولات ورزشی و شریک تجاری اپل در پی موافقت با حکم دادگاه مبنی بر اثبات تبلیغات اشتباه در خصوص توانایی‌های این دستبند الکترونیکی، مبلغ کل 2.4 میلیون‌دلار را به مشتریان خود خواهد پرداخت.

آن‌طور که از شواهد پیداست FuelBand برخلاف آنچه در تبلیغات ذکر شده است قادر به برآورد دقیق میزان کالری مصرف‌شده، گام‌ها و فعالیت کلی کاربران نبوده  بنابراین با توجه به عدم ارائه این قابلیت‌ها به‌طور صحیح و کامل، نایکی مشتریان خود را به نوعی با تبلیغات غیرواقعی گمراه کرده و اکنون متضمن به پرداخت هزینه است.

در حال حاضر ایمیل‌هایی از این شرکت به کاربران ارسال شده تا دستورالعمل دریافت 15 دلار نقد و یا 25 دلار به صورت گیفت‌کارت برای آن‌ها ارسال شود. این کاربران تا 14 دی‌ماه سال جاری فرصت دارند تا این مبلغ را دریافت کنند.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی