ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

از قرار معلوم بر و بچه‌های وب‌لاگ ABlogToWatch ساعتی پیدا کرده‌اند که ممکن است در طراحی اپل‌واچ الهام بخش بوده باشد.

از قرار معلوم بر و بچه‌های وب‌لاگ ABlogToWatch ساعتی پیدا کرده‌اند که ممکن است در طراحی اپل‌واچ الهام بخش بوده باشد. این ساعت که Patek Philippe Ellipse Ref نام دارد در سال ۱۳۴۹ ساخته شده است.

apple-watch-omega-speedmaster-patek-philippe-comparison-review-ablogtowatch-2

اگر نگاهی زیبا شناختی به این ساعت داشته باشیم باید گفت که انصافا بین این ساعت و اپل‌واچ شباهت‌های زیادی وجود دارد، طراحی قاب جلویی ساعت Patek philippe تا حدودی به ساعت هوشمند اپل شبیه است، در قسمت اتصال بند نیز هر دو ساعت شباهت‌های زیادی با هم دارند.

جانی آیو، طراح افسانه‌ای اپل، نیز گفته بود که طراحی ساعت‌های شیک و قدیمی را می‌پسندد و کاملاً‌مشخص است که ساعت Patek با زیبایی که دارد ممکن است نظر وی را نیز جلب کرده باشد.

از طرف دیگر این ساعت به طرز عجیبی نایاب است و تاکنون وی به هیچ وجه اشاره‌ٔ مستقیمی به ساعت Patek در هیچ یک از مصاحبه‌ها نداشته است. البته این را نیز نباید نادیده گرفت که در حال حاضر ساعت‌های زیادی هستند که طراحی آنها شبیه به ساعت Patek است.

این روزها ساعت‌هایی با طراحی مربع زیاد به چشم می‌خورند. برای مثال ساعت معروف Tank که توسط برند معروف Cartier طراحی شده دارای طراحی صفحه‌ای مستطیل‌ مانند است که ضخامت بسیار کمی دارد.

به هر ترتیب باید گفت مشخص است که جانی آیو در خصوص ساعتی که از آن برای طراحی اپل‌واچ الهام گرفته است، لب به سخن باز نخواهد کرد و با این حساب تردید و گمان‌ها در این خصوص همچنان ادامه خواهد داشت.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی