ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند بعدی سامسونگ مجهز به NFC خواهد بود

اخبار ساعت های هوشمند | جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

گزارشات منتشرشده از منابع موثق حکایت از برنامه‌های سامسونگ به‌منظور رونمایی از ساعت هوشمند جدید در نیمه دوم سال جاری میلادی دارند. این گزارشات همچنین به این نکته نیز اشاره دارند که این ساعت هوشمند جدید از NFC به‌منظور استفاده در پرداخت‌های همراه نیز پشتیبانی خواهد کرد.

این در حالی است که پیش از این سامسونگ سرویس پرداخت خود را برای آمریکا و کره معرفی کرده بود. این سرویس ماه آینده به‌طور رسمی توسط شرکای منتخب سامسونگ عرضه خواهد شد.

شرکت اپل نیز در اپل واچ از قابلیت NFC بهره برده تا کاربران بتوانند با استفاده از این مشخصه سخت‌افزاری و البته بهره‌گیری از سیستم اپل‌پلی به انجام تراکنش‌های مالی اقدام کنند. درصد درنظر گرفته شده برای اپل ۱۵ درصد بوده و این بدان‌معناست که در خرید ۱۰۰ دلاری، این شرکت ۱۵ سنت دریافت خواهد کرد. اگرچه در نگاه اول این مقدار کم به‌نظر می‌رسد اما با مدنظر قراردادن تعداد بالای خریدهای انجام شده مطمئنا سود سرشاری نصیب این شرکت خواهد شد. در تراکنش‌های انجام‌شده به‌واسطه استفاده از دبیت‌کارت نیز مستقل از مبلغ پرداختی، نیم پنی نصیب این شرکت خواهد شد.

اگرچه شرکت گوگل نیز سیستم پرداختی خود را در کنفرانس Google I/O که ماه گذشته برگزار شد معرفی کرد اما وال‌استریت ژورنال در گزارشی اذعان کرده با توجه به قوانین جدید هیچ درآمدی از تراکنش‌ها متوجه گوگل نخواهد شد. بانک‌های مختلف امیدوارند بتوانند قرارداد جدیدی را با اپل در زمینه میزان سود این شرکت تنظیم کنند.

با این اوصاف این بدان‌معنا نیست که گوگل هیچ درآمدی از اندروید پی نخواهد داشت. تحلیلگران می‌گویند هر شخص استفاده کننده از این سرویس، ارزشی ۳۰۰ دلاری به واسطه تبلیغات و برنامه‌های بازاریابی برای گوگل خواهد داشت.


منبع

  • اخبار ساعت های هوشمند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی