ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ZenWatch 2 ایسوس رونمایی شد؛ در دو اندازه با طراحی جدید و شارژر مغناطیسی

اخبار ساعت های هوشمند | دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

ایسوس سال گذشته از نسل اول زن‌واچ رونمایی کرده بود و حالا امسال نسل دوم این ساعت هوشمند اندروید ویر را با تغییر در طراحی و کمی بهبود قابلیت‌ها معرفی کرده است.

asus-zenwatch-2-1

ZenWatch 2 ایسوس در دو اندازه عرضه خواهد شد که اندازه بزرگتر آن به اندازه همان نسل اول زن‌واچ است که از ۴۱ میلی‌متر بدنه اصلی ساعت و ۲۲ میلی‌متر بند ساعت تشکیل شده و اندازه کوچکتر آن نیز از ۳۷ میلی‌متر بدنه اصلی و ۱۸ میلی‌متر بند ساعت برخوردار است.

ایسوس سال گذشته انتقاداتی را در خصوص بزرگ بودن اندازه ساعت هوشمند خود متحمل شد و این شاید دلیل این شرکت برای عرضه مدل کوچکتر باشد اگر چه هنوز مشخص نیست که آیا این اندازه در کوچکتر شدن صفحه نمایش ساعت هم نقش داشته یا فقط بدنه بیشتر جمع‌وجور شده است.

صفحه نمایش این ساعت‌ها از نوع OLED‌بوده و از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۳ از نوع ۲.۵D برخوردار است. توان پردازشی این ساعت‌ها را یک چیپست کوالکام تامین می‌کند که اگرچه ایسوس هنوز چیزی در مورد مدل آن اعلام نکرده اما می‌توان حدس زد همان پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۰۰ کوالکام باشد که در نسل قبلی شاهد آن بودیم.

asus-zenwatch-2-2

ایسوس استاندارد ضد آب و گرد و غبار گوشی را به استاندارد IP67 ارتقا داده و شارژر مغناطیسی جدید را جایگزین شارژر نسل پیشین زن‌واچ کرده است. صحبت از شارژ شد و بهتر است بدانید ایسوس همچنین از بهبود عمر شارژ باتری این ساعت هوشمند بدون ذکر جزئیات بیشتر خبر داده است.

در مورد نرم‌افزار این ساعت هوشمند، ایسوس تاکید ویژه‌ای بر بهبود اپلیکیشن کنترل از راه دور دوربین و همچنین طراحی دوباره و کامل اپلیکیشن سلامتی آن دارد.
ساعت هوشمند زن‌واچ ۲ در رنگ‌های نقره‌ای، برنزی و طلایی و تنوع در بندهای چرمی و فلزی عرضه خواهد شد و اگر خیلی لوکس‌تر از اینها فکر می‌کنید نسخه Swarovski آن نیز در راهست!

ایسوس هنوز قیمت رسمی و زمان عرضه آن در بازارهای مختلف را اعلام نکرده است.

androidauthority


  • اخبار ساعت های هوشمند

zenwatch-2

اخبار فناوری

زن واچ 2

ساعت هوشمند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی