ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

انتظار می‌رود فروش اپل‌واچ در یک‌سال از نسخه اولیه آیفون بالا‌تر رود

اخبار ساعت های هوشمند | چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ق.ظ | ۰ نظر

هنگامی که اپل برای اولین بار گوشی آیفون را تولید کرد، بسیاری از افراد در مورد توانایی این شرکت در ساخت گوشی هوشمند شک و تردید داشتند اما زمان به سرعت پیش رفت و به امروز رسید که آیفون تبدیل به یکی از داغ‌ترین محصولات بازارهای جهانی در حال حاضر شده است.

همان شک و تردید پیش از عرضه اپل‌واچ نیز وجود داشت. به ویژه اینکه قیمت پیشنهادی اپل بسیار گران‌تر از ساعت‌های هوشمند دیگر موجود در بازار بود. با این وجود طبق گزارشات رسیده از Forbes انتظار می‌رود که فروش اپل‌واچ در اولین سال خود از نسخه اولیه آیفون پیشی بگیرد.

بر اساس نمودار ارائه شده توسط Statista، برآورد شده که فروش آیفون در اولین سال خود چیزی حدود ۵.۴ میلیون قطعه بوده در حالی که بر اساس آمار و ارقام غیر رسمی ساعت هوشمند اپل پیش از عرضه ۲.۳ میلیون پیش سفارش داشته است و در حال حاضر توانسته است حدودا به نیمی از میزان فروش نسخه اولیه آیفون دست یابد.

همچنین تحلیلگر Gene Munster پیش‌بینی کرده است که تقاضا برای اپل‌واچ برای بقیه سال به خصوص در طول فصل تعطیلات با نمودار شیب‌داری رو به بالا افزایش یابد. این بدین معنی است که سال آینده در همین زمان ساعت هوشمند اپل خواهد توانست همه را غافلگیر کرده و از فروش اولین نسخه آیفون نیز سبقت گیرد.

در حقیقت J.P. Morgan نیز پیش از این پیش‌بینی کرده بود که اپل در سال ۲۰۱۵ خواهد توانست ۲۶ میلیون قطعه از این ساعت هوشمند خود به فروش برساند.

هنوز تا به پایان رسیدن زمان مقرر برای دانستن اینکه کدام یک از این پیش‌بینی‌ها درست از آب در خواهد آمد، فرصت باقی مانده است. شرکت اپل آمار دقیقی از تعداد فروش ساعت هوشمند خود را به صورت رسمی منتشر خواهد نمود. قطعا اگر آمار و ارقامی که در مورد فروش اپل‌واچ پیش‌بینی می‌شود به واقعیت بپیوندد، این فروش نیز به یکی دیگر از افتخارات اپل مبدل خواهد شد.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی