ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی Gear A را ماه سپتامبر همزمان با گلکسی نوت 5 معرفی خواهد کرد

اخبار ساعت های هوشمند | سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ق.ظ | ۰ نظر

بعد از اینکه خبر معرفی نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ با صفحه گرد منتشر شد، حالا وب‌سایت سم‌موبایل اعلام کرده است Gear A ماه سپتامبر در جریان رویداد IFA 2015 در کنار گلکسی نوت 5 معرفی خواهد شد.

این سایت که روی اخبار پیرامون کمپانی سامسونگ فعالیت می‌کند، اعلام کرده کره‌ای‌ها قصد دارند ساعت هوشمند Gear A را با نام اربیس در جریان رویداد IFA 2015 برلین همزمان با گلکسی نوت 5 معرفی کند. البته در حال حاضر امکان بررسی صحت این ادعا وجود ندارد و بهتر است در شرایط فعلی کمی به بررسی آن بپردازیم.

به گفته سم‌موبایل، موفقیت Apple Watch یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که سامسونگ تصمیم گرفته ساعت هوشمند گلکسی گیر A را طی ماه‌های آتی عرضه کند. در واقع سامسونگ منتظر معرفی اپل واچ بود تا بتواند بعد از آن یک محصول رقابتی را معرفی کند. گفته می‌شود این غول کره‌ای زمان زیادی را صرف توسعه Gear A می‌کند تا بتواند ساعت هوشمندی را در اختیار کاربران قرار دهد که از هر نظر امکان مقابله با اپل واچ را داشته باشد.

سامسونگ هنوز به صورت رسمی درباره زمان معرفی نسل بعدی ساعت هوشمند خود با نمایشگر تمام گرد صحبتی نکرده است و برخی شایعات اعلام کرده‌اند ساعت تایزنی اربیس به حلقه چرخان کنار حاشیه صفحه ساعت برای حرکت در بین اپلیکیشن‌ها، دکمه پاور به شکل تاج و قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهد شد.

منابع خبری همچنین ادعا کرده‌اند، سامسونگ در کنار نسخه مجهز به بلوتوثِ این ساعت از مدلی رونمایی می‌کند که از شبکه 3G پشتیبانی کرده و امکان برقراری تماس به صورت مستقل در آن فراهم شده است.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی