ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

بعضی از جواهر فروشان آمریکا مدل های طلاکوب اپل واچ را به فروش می رسانند

اخبار ساعت های هوشمند | يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ب.ظ | ۱ نظر

مدل های بالای 10 هزار دلار اپل واچ برای اغلب مردم خارج دسترس است ولی بعضی از شرکت ها مدل شبه طلایی این محصول را ارائه می دهند که شبیهه به نسخه طلایی است.با اینکه دقیقا شبیهه نیست ولی براحتی میتوان با آن را با اصلی اشتباه گرفت.


بعد از اینکه شرکتها فهمیدند طلاکوبی اپل واچ صرفه اقتصادی دارد طلافروشان سرویس جدید طلاکوبی اپل واچ را به مشتریان خود پیشنهاد میدهند برای مثال شرکت Watch Plate ساعت شما را با قیمت 339 دلار طلاکوبی میکند.مشتریان کافیست ساعت خود را بفرستند و بعد از سه روز کاری ساعت طلایی خود را تحویل بگیرند.

شرکت های دیگری هم هستند که قیمت بالاتری دارند مانند شرکت  Golden Dreams که ساعت های طلاکوب شده اپل را با 4200 دلار به بالا به فروش می رساند.این ساعت ها از طلای 18 عیاری طلایی ، قرمز و سفید است که در Geneva تولید و فروش بین المللی دارد.

حرف آخر اینکه با اینکه این ساعت ها دقیقا مدل طلایی اصلی اپل واچ نیستند ولی اگر خیلی دوست دارید این مدل را داشته باشید ولی نمیخواهید آن مقدار را خرج کنید. خب چرا که نه؟پیشنهاد خوبی است.


با تشکر از سید جعفر حسینی بابت ترجمه مطلب


منبع

نظرات  (۱)

باسلام.
لطفا بیا و حتما مطلبم را بخون و دربارش نظر بده!

عنوان مطلب:     کاتور جنگ ایران وآمریکا!!!(خنده دار)
لینک مطلب:   http://masira.ir/index.php?newsid=83  

تک تک نظر هارا بررسی می کنم.وحتما بازم بهتون سر می زنم.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی