ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ال‌جی در حال کار بر روی ساعت هوشمندی با طراحی هیبرید است

اخبار ساعت های هوشمند | پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

همان‌گونه که پیش‌تر هم اعلام کردیم، ال‌جی در حال کار بر روی نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود موسوم به LG Watch Urbane می‌باشد، اما امروز اطلاعاتی از ثبت اختراع جدید ال‌جی به بیرون درز کرد که می‌تواند نوید بخش معرفی قریب‌الوقوع یک ساعت هوشمند هیبریدی از سوی این شرکت کره‌ای باشد.

بر اساس اطلاعاتی که از ثبت پتنت جدید ال‌جی در سازمان ثبت اختراعات کره جنوبی به بیرون درز کرده، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه ساعت هوشمندی با قابلیت تماس تلفنی با طراحی هیبرید است. طرح مفهومی مذکور یک تلفن هوشمند بسیار بارید است که می‌تواند خم شود و به شکل یک ساعت مغناطیسی بر روی دستان شما قرار گیرد.

LG is working on futuristic foldable phone-watch hybrid device (2)

البته هنوز به طور قطع مشخص نشده که این گجت ساعت هوشمندی با قابلیت تماس تلفنی بوده و یا گوشی هوشمندی با قابلیت انعطاف؛ دو شرکت ال‌جی و سامسونگ هر دو اقدام به تولید صفحه نمایشگرهایی منعطف در سال گذشته کرده‌اند، اما اینکه چنین فناوری‌ای در صفحات نمایش به این شکل و در قالب یک ساعت-تلفن مورد استفاده قرار گیرد و در بازارهای عمومی به تولید و فروش انبوه برسد، موضوعیست که در حال حاضر جای تحقیق و توسعه فراوان دارد.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی