ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند تندرستی محور VivoWatch ایسوس ۱۰ روز عمر شارژ باتری خواهد داشت

اخبار ساعت های هوشمند | چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

این روزها بازار ساعت‌های هوشمند گرم است و علاقه‌مندان فناوری دوست دارند هرچه سریعتر این میوه‌ نوظهور بازار تکنولوژی را به اصطلاح نوبَر کنند؛ از طرف دیگر باتری بیشتر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار نهایتاً بیشتر از دو روز دوام ندارند اما اینطور که پیداست ساعت هوشمند VivoWatch شرکت ایسوس تا ۱۰ روز شارژ نگه‌می‌دارد.

ساعت هوشمند تندرستی محور VivoWatch روز به روز به زمان عرضه رسمی خود نزدیک می‌شود؛ متأسفانه اطلاعات زیادی در خصوص این ساعت منتشر نشده است و ایسوس تنها ذکر کرده‌ که این محصول جدید از بدنهٔ فلزی بهره می‌برد و ضربان قلب کاربر را به همراه برنامه‌ خواب وی، مانیتور می‌کند.

بهره‌گیری ساعت هوشمند VivoWatch از استاندارد IP67 باعث شده است تا این ساعت هوشمند در مقابل آب و گردوغبار نیز مصون باشد. اگر بخواهیم از روی تصویری که از این ساعت منتشر شده است در خصوص سیستم‌‌عامل آن قضاوت کنیم باید گفت که احتمال می‌رود سیستم‌عامل Android Wear در این محصول به خدمت گرفته نشده باشد،‌ صفحه‌نمایش ساعت جدید ایسوس نیز همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود پس‌زمینه‌ای سیاه‌وسفید دارد که در قسمت‌هایی نورهای رنگی مشاهده می‌شود.

در این بین ذکر این نکته نیز لازم است که VivoWatch شرکت ایسوس تنها ساعت هوشمند بازار با عمر باتری زیاد نیست و در حال حاضر ساعت‌های هوشمند دیگری نظیر Fitbit Surge، Pebble Time، Basis Peak و Garmin Vivoactive نیز دارای عمر باتری زیادی هستند و از لحاظ امکانات نیز از ساعت هوشمند جدید ایسوس یک سر و گردن بالاتر به نظر می‌رسند.

به هر ترتیب در این کارزار جدید نیز مانند سایر عرصه‌های تکنولوژی قیمت حرف اول را می‌زند و باید دید ایسوس برای ساعت هوشمند جدید خود که طی مراسمی در هفته طراحی میلان که از فردا برگزار می‌شود، چه قیمتی را در نظر خواهد گرفت.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی