ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

بسته بندی و پایه قلب از فروش رسمی اپل واچ لو رفت + قیمت فروش اپل واچ

اخبار ساعت های هوشمند | جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ | ۱ نظر

اغلب مردم توجهی به بسته بندی محصول ندارند و به سرعت آن را بازمی کنند،اما شما اگر از آن دسته افراد هستید که به آن ارزش می دهند و به طراحی آن احترام می گذارید شاید خبر لو رفتن بسته بندی اپل واچ برای شما جالب باشد.


همانطور که در عکس بالا می بینید این بسته از سایر محصولات اپل کوچکتر است.یک بسته سفید کوچک که طراحی ساده ی تمیزی دارد که در خور اپل است.البته شاید جعلی باشد،اگرچه عکس جعلی زیادی در اینترنت وجود دارد کع ادعای اپل واچ کرده اند پس شاید این هم یکی از آنها باشد،

اگرچه عکس بسته را روی یک میز اداری نشان می دهد پس احتمال واقعی بودن آن هست.البته این طراحی کمی ناامید کننده است و انتظاربیشتری از اپل می رفت .بهرحال اگر اپل می خواهد بطور جدی در صنعت ساعت وارد شود باید یک جعبه زیباتر در نظر بگیرد.

وقتی قرار است 1000 دلار به یک ساعت پول دهیم حداقل انتظار یک بسته بندی لوکس تر داریم بهرحال باید تا پیش فروش ساعت از 10 آپریل و عرضه اصلی در 24 آپریل صبر کنیم.


منبع

نظرات  (۱)

سلام خوبین؟
نیازمندی های رایگان اینترنتی "نام و نشان" رو حتما سر بزنید
به ساده ترین شیوه میتونید خودتون رو کاملا رایگان به جامعه ی اینترنت ایرانی معرفی کنید و تبلیغاتی گسترده ای داشته باشید، در ضمن بنر تبلیغاتی آگهی خودتون رو هم به صورت رایگان طراحی میشه.
میتونید اطلاعات آگهی خودتون رو کاملا رایگان داخلش نشر بدین
اینم آدرس سایت: www.namoneshan.com
لطفا به دوستانتون هم اطلاع رسانی کنید.
تبلیغات کاملا رایگان و گسترده انجام بدید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی