ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

BBM از اندروید پوشیدنی پشتیبانی می کند PIN شخصی فردا خواهد آمد

اخبار ساعت های هوشمند | جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

اخبار های زیادی از کنگره موبایل بارسلونا 2015 می آید تا جایی امکاناش هست ما اخبار ساعت های جدید را پوشش می دهیم . حتی بلک بری هم حضور دارد ولی هنوز دستگاهی معرفی نکرده است.البته شرکت اعلام کرده است ساعت BBM از اندروید پوشیدنی پشتیبانی می کند.که قبلا این تایید شده بود،این ساعت فردا با رمز شخصی رونمایی خواهد شد.

پشتیبانی اندروید به این معنی است که کاربران گوشی های هوشمند می توانند با سرعت و امنیت بیشتری با نرم افزار پیام رسان بلک بری پیام رسانی کنند.

با پشتیبانی از اندروید کاربران قابلیت دریافت پیام و اطلاع مستقیم از متن پیام و فرستنده آن از روی ساعت هستند.

کاربران همچنین قابلیت خواندن متن پیام روی گوشی ، گردش بین پیام ها و رد کردن آنها با یک کشیدن ساده. آنها می توانند درخواست دعوت را بپذیرند و حتی می توانید با گوگل نو یا هر مسنجر پیشفرضی سرع پاسخ دهند.

کاربران ساعت BBM اجازه دارند از فردا روی ساعت خود رمز شخصی بگزارند.کسانی که فردا پیام رسان ساعت خود را بروزرسانی کنند می توانند یک کد 6 تا 8 الفبایی عددی انتخابی خود بگذارند.این یک ویژگی مبنی بر اشتراک که هر ماه 1.99 دلار هزینه دارد.


با تشکر از سید جعفر حسینی بابت ترجمه مطلب


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی