ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

اعلام قیمت اپل‌واچ در روزهای اخیر جنجال بسیاری را در دنیای فناوری به پا کرده است، بطوریکه علاوه بر کارشناسان و رسانه‌ها، کمپانی‌ها نیز در این مورد اظهار نظر می‌کنند. کمپانی تایوانی ایسوس با اظهار نظر در این خصوص، اپل‌واچ ۱۰٫۰۰۰ دلاری را مناسب افراد دیوانه‌ای خوانده که پول زیادی دارند.

اپل در مراسمی که شب دوشنبه برگزار کرد، اطلاعات تکمیلی مربوط به ساعت‌هوشمند خود را منتشر کرد. یکی از جالب‌ترین نکات در جریان کنفرانس اپل، قیمت نسخه‌ی طلایی آیفون بود که از ۱۰٫۰۰۰ آغاز شده و گران‌ترین نمونه‌ی آن نیز قیمتی ۱۷٫۰۰۰ دلاری دارد. مطمئنا خریداران ساعت‌هوشمند اپل برای خرید این محصول باید دلایل بسیار جالب توجهی داشته باشند، چراکه با این مبلغ می‌توان شماری از بهترین برندهای دست‌ساز سوئیسی را در اختیار گرفت. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که خریداران اپل‌واچ طلایی افرادی هستند که همچون جانی آیو با بنتلی به سر کار می‌روند، اگرنه این ساعت‌هوشمند ورای این موضوع که آیا برای خرید ارزش دارد یا خیر، بسیار گران قیمت است.

AsusApple

کمپانی تایوانی ایسوس نیز پس از اعلام قیمت این ساعت‌هوشمند، به صف افراد و کمپانی‌های پیوسته که اپل‌واچ ۱۰٫۰۰۰ دلاری را به باد انتقاد گرفته است. این کمپانی تصویری را منتشر کرده که بیشتر شبیه به فلوچارت‌های ترسیم شده برای حل مسائل در حوزه‌ی برنامه‌نوسی است. ایسوس با مطرح کردن پرسش‌هایی به این نتیجه رسیده خرید اپل‌واچ ۱۷٫۰۰۰ دلاری کار افرادی است که عقل خود را از دست داده‌اند!


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی