ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

مقایسه LG Watch Urbane با Samsung Gear S

اخبار ساعت های هوشمند | جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

 Samsung Gear S ابزار بزرگ پوشیدنی است چون این یک تلفن همراه  که به مچ دست بسته می شود. ولی ال جی Watch Urbane یک ساعت لوکس به صرفه است مطمئناً صفحه نمایش گیر اس بزرگتر نیز است


 

طراحی

 

در حالی که هنوز خیلی ها منتظر شروع فروش اپل واچ هستند تا ساعت هوشمند اپل را بخرند و از آن برای یک کالای لوکس استفاده کنند الی جی واچ یوربان را معرفی کرد یک ساعت هوشمند لوکس.

که باریکتر و کوچکتر از رقیب خود است. الی جی جی واچ یوربان یک ساعت لوکس با بدنه طلایی و نقره است که چهره بسیار شیکی دارد. که با بند 22 نانومتر تمام چرم دارد .

بند سامسونگ گیر اس از پلاستیک است و رنگ های مختلفی دارد هر دو ساعت استاندارد حفاظتی IP67 را دارند که از این نظر هر دو اسمارت واچ مانند هم هستند.

 

صفحه نمایش

 

صفحه نمایش سامسونگ گیر اس 2 اینچ super AMOLED است و از کیفیت 360 x 480 بهره می برد که تراکم پیکسلی آن 300 می شود. در مقابل LG Watch Urbane از صفحه نمایش 1.3 اینچ  P-OLED بهره برده است  که رزولویشن آن 320 x 320 است و تراکم پیکسلی آن 245 پیکسل در اینچ می شود.

 

مشخصات

 

Gear S پردازنده 1 گیگاهرتزی دو هسته دارد و 512 مگابایت RAM دارد و حافظه داخلی آن 4 گیگابایت است. ال جی جی واچ یوربان صفحه نمایش 1.2 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon دارد و چهار گیگابایت حافظه داخلی و 512 مگابایت رم دارد.

 

ویژگی ها و سنسور ها

 

Gear S از اسلات سیم کارت برای برقراری تماس  استفاده می کند ولی LG Watch Urbane همچین ویژگی ندارد. و همانطور برای سنسور هر دو اسمارت واچ LG Watch Urbane  و  Gear S هر دو از ژیروسکوپ و شتاب سنچ و قطب نما و فشار سنج و حسگر ضربان قلب مجهز هستند. سامسونگ گیر اس مجهز به حسگر نو نیز است.

 

قیمت

LG Watch Urbane را می توانید با قیمت 300 دلار می توانید بخرید و سامسونگ گیر اس نیز با قیمت 300 دلار می توانید خریداری کنید.

 

 


منبع

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی