ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

دانلود اندروید پوشیدنی در آستانه عبور از یک میلیون بار است

اخبار ساعت های هوشمند | دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

در دوشنبه ای که گذشت نرم افزار اندروید پوشیدنی در آستانه گذشتن از یک میلیون بار بود.طبق اولین گزارش سایت GigaOm نشان می دهد که چه تعدادی از ساعت های هوشمند استفاده می کنند.


 تحلیل The milestone نشان می دهد که حدود 720000محصول با اندروید پوشیدنی در حال استفاده است که خیلی ها فکر می کردند این نرم افزار شکست می خورد.اگرچه درکنگره موبایلی این خیلی از شرکت های معروف شروع به ساخت ساعت شیک خود هستند.

ساعت هوواوی یکی از بهترین ساعت های موجود است همچنین شیک ترین ساعت ال جی بود که یک ساعت تمام فلزی است . موتورولا هم با Moto Maker   چندین تنظیم شخسی سازی به Moto 360 خو اضافه کرده است.

داستان پشت پرده :

ما هنوز اوایل راه ساعت های هوشمند هستیم که دارد نظر ها را به خودش جلب می کند مخصوصا بعد از هیاهوی رونمایی از اپل واچ شروع شد. ولی طرفداران اندروید محصولات خود را با پیشنهاد های فراوان انتخاب میکنند.تعداد زیاذی از سازندگان سخت افزار در این بازار دست به کار شدند. ولی فراموش نکنید این بازار نسبتا جدید است ولی خب مدتی از عرضه ال جی جی واچ جنجالی میگذرد.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی