ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند هوواوی : یک ظاهر کلاسیک با اندروید پوشیدنی

اخبار ساعت های هوشمند | چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

"یک ساعت یک ساعت است" این گفته هوواوی بعد از اینکه از ساعت های موتورولا و ال جی برای ساعت خودش الهام گرفته است. این ساعت ظاهری نزدیک به ال جی urbane و ظرافت و باریکی moto 360 موتورولا است.


این ساعت اولین ساعت اندرویدی با شیشه محافظ یاقوت کبود هست که رو دست اپل زده است.با یک صفحه نمایش گرد AmoLED 1.4اینچی آن را از نسل حاضر در بازار کوچکتر می کند.با رزولشن 400*400 این صفحه نمایش تصویری شفافتر از ساعت های ال جی و موتورولا دارد که 286ppi دارند.

برای قاب 44 میلی متری از فولاد ضد زنگ cold-gorged استفاده شده است.هوواوی بند ساعت را مناسب برای خانم ها و آقایان طراحی کرده است.این بند قابل تعویض است که پیشنهاد فلز معمولی و چرمی را دارد.

انتخاب های رنگ بند طلایی با بند چرم قهوه ای ، نقره ای و سیاه است که برای دوتای آخر بند فلزی ست با رنگ قاب در نظر گرفته شده است.همچنین بند های چرمی سیاه و فولاد ضد خش طلایی رنگ هم هست.بند ها استاندارد 18 میلی متری قابل تغییر هستند.

ساعت هوواوی 130 قطعه که در 260 مرحله ساخته شده است که 160 مرحله آن کار دست است.

یکی از افتخارات شرکت این است که ساعتش از اجزای مرسوم استفاده کرده است . کلید  اندروید مثل معمول تکی است با این تفاوت کع به دلایل ارگونومیک از وسط به گوشه بالا انتقال پیدا کرده است.

این ساعت ضربان سنج داخلی با نرم افزار سنج سلامتی هوواوی کار می کند.ساعت از گوگل فیت و Jawbone پشتیبانی می کند.یک نرم افزار همراه با یک اپلیکشن برای اسمارت فو ن ها همراه است که قابلیت ادغام با نسل سوم پوشیدنی دارد.

با تشکر از سید جعفر حسینی بابت ترجمه مطلب


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی