ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

قیمت اپل واچ رسماً مشخص شد 350 دلار از 21 فروردین برای فروش عرضه می شود

اخبار ساعت های هوشمند | سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۱۵ ق.ظ | ۰ نظر

اکنون ۶ ماه از زمانی که تیم کوک برای نخستین بار اپل واچ را معرفی کرد می‌گذرد. دیشب بالاخره اپل به حرف و حدیث‌ها پایان داد و اطلاعات تکمیلی مربوط به این ساعت هوشمند را بصورت عمومی اعلام کرد. اکنون پاسخ رسمی پرسش‌هایی نظیر زمان عرضه و قیمت این محصول را در دست داریم.

 گفته شد که اپل واچ بر اساس ادعای اپل، در استفاده‌ی عادی روزمره ۱۸ ساعت از نظر عمر باتری شما را همراهی خواهد کرد. این مساله بدین معنا است که کاربر، روزانه مجبور به شارژ ساعت خود خواهد بود. از این مساله که بگذریم با پرسش‌های اساسی در خصوص زمان عرضه و قیمت مدل‌های مختلف اپل واچ روبرو خواهیم شد.

مدل اسپورت ساعت اپل واچ با قیمت پایه‌ی 350 یا 400 دلار بسته به اندازه‌ی انتخابی کاربر (از میان 38 یا 42 میلی‌متر) روانه‌ی بازار خواهد شد. مدل عادی این ساعت که بدنه‌ای از جنس استیل دارد با قیمت پایه‌ی 550 دلار ارائه خواهد شد و این قیمت بسته به انتخاب بندهای مختلف می‌تواند تا 1050 دلار افزایش یابد. البته این مورد نیز مخصوص نسخه‌ی کوچک‌تر است و برای نسخه‌ی بزرگ‌تر، باید 50 دلار به قیمت‌های ذکر شده اضافه کنید.

در نهایت با مدل ساخته شده از طلای 18 عیار روبرو خواهیم بود که قیمت آن هوش از سرتان خواهد پراند. عده‌ای از افراد که جیب بزرگ و پرپولی دارند خواهند توانست نسخه‌ی ادیشن ساعت اپل را با قیمت پایه‌ی 10 هزار دلار خریداری کنند که این هزینه نیز بر اساس انتخاب پیکربندی‌های مختلف می‌تواند چندین هزار دلار دیگر افزایش یابد.

ساعت هوشمند اپل از تاریخ 10 آوریل مصادف با ۲۱ فروردین ماه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.



منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی