ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

محققان ادعا کردند که اپل واچ بازار را آتش می زند

اخبار ساعت های هوشمند | دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

امروز کنفرانس داغ اپل واچ است.جایی که منتظر جزئیات بیشتری درباره ی این محصول جنجالی اپل خواهیم بود.چون اپل واچ اولین محصول اپل در بازار ساعت های هوشمند است هیچ کمکی برای تعیین زمان دقیق عرضه نداریم و باید منظر کنفرانس باشیم.گروه تحقیقی firm Strategy  ادعا کرده است که اپل واچ بازار ساعت های هوشمند را به آتش می کشد.


firm Strategy  پیش بینی کرده اپل واچ تنها در سال 2015 15 میلیون عدد از آن به فروش میرسد اما چیزی نگفته است که دقیقا چند از این 15 میلیون دقیقا به فروش می رود.که صد در صد به مشتریان به بستگی دارد.اما اگر در این بازار تازه متولد شده ساعت هوشمند فروختن  15 میلیون یک شاعکار بزرگ است.

اگر تمام چیز که  firm Strategy   پیش بینی کرده را کنار هم بگذاریم تمام ساعت هایی مانند سامسونگ ، پبل و موتورولا و بقیه اندرویدی ها در سال 2015 روی هم 12.7 میلیون عدد فروخته می شود . پس با این اوضاف اپل همه را از میدان به در می کند.

ما باید منتظر واکنش مصرف کنندگان اپل واچ باشیم.بعضی از مدل اپل واچ تا 5000 دلار قیمت دارند تازه قیمت پایین این محصول 349 دلار است پس خیلی از بقیه ساعت ها گرانتر است.

در واقع اپل بیشتر به عنوان یک محصول مد دیده می شود تا یک ساعت هوشمند کاربردی.آیا این می تواند مشتریان را اغوا کند که چند صد دلاری بیشتر به یک ساعت هوشمند بدهد زمان همه چیز را مشخص کی کند.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی