ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

Swatch ساعت هوشمند لمسی سلامتی جدیدی را معرفی کرد.

اخبار ساعت های هوشمند | يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

بالاخره سواچ بروزرسانی در ساعت های خود نشان داد و صفحه نمایشش لمسی است. نام آن Touch Zero One است و محصولی برای  سلامتی است و بیشتر برای والیبالیست ها و کسانی که به دنبال لاغری هستند. STZO مقدار کالری سوزانده شده را نشان می دهد. و قدم های شما را وقتی آنرا پوشیده اید می شمارد. هدف اصلی از طراحی این اسمارت واچ بررسی حرکت های ورزش والیبال است. 


ساعت STZO حرکات ورزشکاران والیبال را تحلیل می کند و پیشرفتهای آنان را در این ورزش نشان می دهد. این اسمارت واچ مقدار ضربه های بازیکن و بالا و پایین رفتن دست بازیکنان را نیز اندازه گیری می کند. این اسمارت واچ این داده ها را تحلیل می کند و بصورت ماهانه و هفتگی گزارش گیری می کند.

سواچ Touch Zero one باتری قدرتمندی دارد  با صفحه نمایش سیاه و سفید حتی نیاز به شارژ هر شب ندارد. و به گفته سواچ هر ماه به ماه باید شارژ شود. این اسمارت واچ با قیمت 160 دلار عرضه می شود سواچ برای این اسمارت واچ رنگ بندی به بیرون نداده است.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی