ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

شایعه صفحه نمایش رنگی بزای ساعت های هوشمند Pebble

اخبار ساعت های هوشمند | سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

امروز صبح در سایت رسمی Pebble یک ساعت شمار قرار گرفته است . سایت هنوز اعلام نکرده که دقیقا این ساعت شمار برای چیست و هنوز مانند یک راز باقی مانده است ولی بر اساس اطلاعات به دست آمده Pebble  تغییر بزرگ که انتظار طرفداران این شرکت از نسل بعد ساعت های هوشمند ایجاد می کند.


آن طور که 9to5Mac از چندین منبع اطلاعات گرفته شرکت تغییرات در سخت افزار و نرم افزار ایجاد کند واین تغییرات بعذ از اتمام ساعت شمار سایت به نمایش داده می شود.

آن طور که بیان شده نسل بعدی ساعت pebble  یک صفحه نمایش مانند  e-paper  دارد با این تفاوت که کمی از آن بزرگتر و کمی از آن نازک تر است.pebble شاید در نسل بعدی ازباطری های کوچکتری استفاده کند وهمچنین بهآن یک میکروفن اضافه کند.

سیستم عاملی که در این ساعت به کار می رود از خانواده webOS  خواهد بود و ممکن است  صفحه نمایش لمسی نداشته باشد.یک ویژگی که تقریبا ئذ تمام حریفانش مانند اندروید وییرها و اپل واچ است.

سایت رسمی pebble رسما درباره ویژگی های سخت افزار جدید ساعت خود اعلام کرده است . در آخر ما باید تا هفته آینده منتظر بمانیم تا همه چیز مشخص شود.   


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی