ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

عینک‌هوشمند سونی مجوز FCC گرفت

اخبار ساعت های هوشمند | شنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

سونی با رونمایی از SmartEyeglass به عینک‌هوشمند گوگل که دیگر تولید نمی‌شود، پاسخ داد. سونی برای عرضه‌ی این گجت در یک سال آینده برنامه‌ریزی کرده است.

تولید گجت‌های پوشیدنی در میان تولیدکنندگان ابزار‌های الکترونیک شتاب گرفته است. پس از آنکه غول جستجو از عینک‌هوشمند خود، گوگل‌گلس پرده برداشت، حال سونی نیز درصدد ارائه‌ی محصول خود به بازار است. براساس اطلاعات منتشر شده، عینک‌ هوشمند سونی SmartEyeglass نام دارد. این عینک هوشمند مجوز FCC را دریافت کرده و اپلیکیشن‌های متعلق به آن نیز بصورت رسمی در گوگل‌پلی قرار گرفته است.

SmartEyeglassTwitter

همانطور که گفتیم سونی موبایل اپلیکیشن‌های متعددی را در رابطه با اسمارت‌آی‌گلس، منتشر کرده که می‌توان به اپلیکیشن مربوط به توئیتر و فیس‌بوک اشاره کرد. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها می‌توان اعلانیه‌های مربوط را در صفحه‌ی نمایش عینک‌هوشمند سونی تماشا کرد. هنوز مشخص نیست که چرا سونی این اپلیکیشن‌‌ها را بصورت عمومی روانه‌ی گوگل‌پلی کرده، اما می‌توان استفاده  از این اپلیکیشن‌ها را روی نمونه‌ها در حال تست عنوان کرد.

SmartEyeglassFacebook



منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی