ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

تقلب در دوران امتحان که اغلب دانش آموزان به امید  خیالی برای  پاس کردن درس و یا یک نمره بهتر انجام می دهند، در گذشته با کمترین امکانات تقلب انجام می شد مانند نوشتن تقلب روی دست یا لوله کردن داخل خودکار.

با ارتقا تکنولوژی پیشرفته تقلب نیز به سطح بعدی رفت.طبق گزارش buzzfeed در بعضی دانشگاه ها از آوردن ساعت ها جلو گیری می شود و ساعت ها را قبل از نشستن بر روی صندلی ها می گیرند.


دانشگاه ها نگران این هستند که بعضی از این ساعت ها اسمارت واچ باشند که دانش آموزان میتوانند به اینترنت متصل می شوند و حتی میتوانند در اینترنت به دنبال جواب بگردند یا از دوستانشان که در بیرون هستند کمک بگیرند.

دانشگاه لندن با توجه به این که تمام ساعت ها هوشمند نیستند و چک کردن تک تک آنها غیر ممکن است این کار را انجام داده است.

در حقیقت این اولین بار نیست که درباره ی این موضوع میشنویم در سال 2012 دانش موزان موفق شدند که گوشی همراه خود را به عنوان ساعت مچی به امتحانات بیاورند.در چین دانش آموزان به معنای واقعی نوآوران ابزاراتی هستند که به آنها در تقلب کمک میکند مانند دروبین را در عینکشان پنهان میکردند


با تشکر از سید جعفر حسینی برای ترجمه این مطلب


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی