ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

تصویری از ساعت هوشمند گرد میزو فاش شد

اخبار ساعت های هوشمند | دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۱۴ ق.ظ | ۲ نظر

 میزو در حال حاضر تنها گوشی هوشمند تولید می‌کند اما اگر قصد رقابت با بزرگان بازار چین را داشته باشد باید برگ برنده خود را رو کند. این ساعت هوشمند فاش شده احتمالا اولین محصول تولیدی میزو در غیر عرصه گوشی‌های هوشمند است. 

کمپانی میزو  قصد دارد پس از فروش خوب در بازار گوشی‌های هوشمند، محصول جالبی را به بازار ساعت‌های هوشمند بیاورد. تصویر این ساعت جالب و زیبا را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

Meizu-round-smartwatch-leak

این ساعت هوشمند دایره‌ای شکل به نظر می‌رسد دکمه‌ای شبیه به گوشی‌های هوشمند در زیر آن تعبیه شده است. هنوز مشخص نیست این دایره سفید رنگ چه کاربردی در یک ساعت هوشمند دارد و همچنین از ابعاد صفحه نمایش این ساعت نیز اطلاعاتی در دست نیست.

تا به حال میزو در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار خوب عمل کرده و حتی توانسته رکورد فروش خود را در ماه ژانویه بکشند و ۱.۵ میلیون دستگاه به فروش برساند. دلیل عمده فروش این تعداد محصول توسط کمپانی چینی میزو کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه بوده است. به احتمال بسیار زیاد ساعت هوشمند میزو با اجرای اندروید پوشیدنی گوگل نیز قیمت مناسبی خواهد داشت. 



منبع

نظرات  (۲)

فقط مونده بود این ساعت بزنه
همه چیزمون چینی بود
اسمارت واچمون هم چینی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی