ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

اولین اسمارت‌واچ ویندوزی ایسوس

اخبار ساعت های هوشمند | شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸ ق.ظ | ۰ نظر

ثبت یک نام تجاری جدید توسط ایسوس، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تولید یک اسمارت‌واچ مجهز به ویندوز را افزایش داده است.
به گزارش دیجی کالا، ممکن است ایسوس در حال کار بر روی یک اسمارت‌واچ ویندوزی باشد؟ ایسوس چند روز پیش نام تجاری جدیدی را در آمریکا با عنوان Asus VivoWatch به ثبت رسانده است. نه تنها این مورد، که در وبسایت اصلی این کمپانی و در لیست فیلترهای جستجو نیز کلمه VivoWatch مشاهده می‌شود (گزینه آخر).

ایسوس از برند Vivo برای کامپیوترهای شخصی ویندوزی خود استفاده می‌کند؛ مانند VivoTab Smart و VivoPC که هم اکنون در بازارهای فروش حضور دارند. توضیحات مربوط به این نام تجاری، به یک دستگاه قابل حمل پرتابل الکترونیکی اشاره دارد که می‌تواند با یک دستگاه موبایل به تبادل اطلاعات بپردازد.

همچنین در توضیحات به قابلیت دریافت و نمایش اطلاعات از موبایل‌ها شامل پیام‌های متنی، ایمیل‌ها، هشدارهای تقویم و آلارم اشاره شده است. این دستگاه قابلیت مانیتور تمرینات ورزشی را نیز دارد و به قدم سنج، کنترل ضربان قلب و جی‌پی‌اس مجهز است.

رییس هیئت مدیره ایسوس، جانی شی اخیرا خبر داده بود که نسل بعدی ساعت‌های ZenWatch به یک باتری با عمر هفت روز مجهز خواهد بود. وی گفته بود که این پیشرفت با استفاده از ساده‌سازی عملکرد پردازنده مرکزی و سیستم عامل آن اتفاق افتاده است. وی همچنین در ماه دسامبر نیز تأیید کرده بود که در سه‌ماهه سوم سال جدید یک اسمارت‌واچ به همراه دو دستگاه پوشیدنی دیگر را به بازار معرفی خواهد کرد.

ممکن است یکی از این گجت ها ساعت هوشمند VivoWatch باشد؟ و سؤال مهم‌تر اینکه آیا می‌توان استفاده از پیشوند Vivo در سخت‌افزارهای ویندوزی ایسوس را به معنای ویندوزی‌بودن ساعت جدید ایسوس نیز توصیف کرد؟

مایکروسافت نیز تاکنون اشاره ای به ارائه ورژنی خاص از ویندوز برای گجت های پوشیدنی نداشته و به همین دلیل سخت بتوان ابهام به وجود آمده را فعلا پاسخ داد. صبر می‌کنیم ببینیم در ماه‌های آینده چه جزئیاتی از گجت های پوشیدنی ایسوس به رسانه‌ها درز پیدا خواهد کرد.


منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی