ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

ساعت هوشمند

اخبار ساعتهای هوشمند

تماشا کنید: مشاهده نسخه دمو از عینک هوشمند سونی

اخبار ساعت های هوشمند | شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۲۸ ق.ظ | ۰ نظر

 ابزارهای پوشیدنی به سرعت در حال پیشرفت هستند و روزبه‌روز بر تنوعشان افزوده می‌شود. ساعت‌های هوشمند، دست‌بندها و عینک‌های هوشمند نمونه‌هایی از این گجت‌های پوشیدنی هستند. سونی پس از معرفی eyewear در نمایشگاه CES2015 در حال آزمایش SmartEyeglass است.


پس از معرفی اولین عینک هوشمند توسط گوگل، زمینه جدیدی برای تولیدکنندگان فراهم شده تا محصولی تازه بسازند. ظاهرا پس از گوگل و سامسونگ، شرکت سونی نیز مدت زیادی است که روی ابزارهای پوشیدنی کار می‌کند.

عینک هوشمند سونی آخرین دستاورد این غول ژاپنی است و در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند. در ویدئویی که در زیر مشاهده می‌کنید طرز کار عینک هوشمند سونی به خوبی مشخص شده است. تصویری که عینک هوشمند سونی به کاربر ارائه می‌کند یادآور فیلم ترمیناتور است، این تصویر در محیط‌های مختلفی مانند بیمارستان، انبار محصولات و ماشین آلات صنعتی گرفته شده است و همان طور که در ویدئو نیز یه آن پرداخته شده، جزئیات اشیای موجود در تصویر به خوبی به کاربر نمایش داده می‌شود. سونی این ویدئو را با همکاری آزمایشگاه APX تهیه کرده است.


لینک ویدئو



منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی